تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شرکت‌های اروپایی را از تحریم‌های ایران معاف کنید

  • کد خبر : 213209
  • 17 خرداد 1397 - 4:50
شرکت‌های اروپایی را از تحریم‌های ایران معاف کنید

وزرای خارجه سه کشور اروپایی با ارسال نامه‌ای به وزارت خارجه و خزانه‌داری آمریکا خواستار معافیت برخی شرکت‌های اروپایی فعال در ایران از تحریم‌های ثانویه آمریکا شدند.

شرکت‌های اروپایی را از تحریم‌های ایران معاف کنیدبه گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»به نقل از رویترز، طرف‌های اروپایی برجام با ارسال نامه‌ای به مقامات آمریکایی خواستار معافیت شرکت‌های اروپایی فعال در ایران از تحریم‌های جدید آمریکا شدند.

طرف‌های اروپایی توافق هسته‌ای ایران با ارسال نامه‌ای به مقامات ارشد آمریکا ضمن تأکید بر پایبندی خود به برجام که واشنگتن از آن خارج شده است خواستار معافیت شرکت‌های اروپایی فعال در ایران از تحریم‌های ثانویه واشنگتن علیه تهران شدند.

در این نامه که در تاریخ ۴ ژوئن نوشته شده وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس تأکید کرده‌اند خواستار معافیت شرکت‌های فعال در حوزه‌‌های داروسازی، بهداشت‌ودرمان، انرژی، خودرو، هواپیمایی، زیرساخت‌ها و بانکداری از تحریم‌ها هستند.

وزرای خارجه و اقتصاد سه کشور اروپایی و یک دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا در نامه خود به وزرای خارجه و خزانه‌داری آمریکا تاکید کرده‌اند: خروج ایران از توافق هسته‌ای موجب افزایش ناآرامی‌ها در خاورمیانه می‌شود، منطقه‌ای که افزایش تنش‌ها در آن فاجعه‌ای عظیم در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x