تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

سکوت وزارت ارشاد در برابر اقدام غیرقانونی شبکه جم +سند

  • کد خبر : 212031
  • 24 اردیبهشت 1397 - 1:42

شبکه ماهواره‌ای جم در اقدامی غیرقانونی، در لابه‌لای فیلم‌ها و سریال‌های مروّج خیانت و خشونت، تئاترهای فرهنگی ایرانی را نیز تبلیغ می‌کند.

سکوت وزارت ارشاد در برابر اقدام غیرقانونی اهالی تئاتر (یا شبکه جم)+ سندبه گزارش «کمال مهر»؛ شبکه‌ ماهواره‌ای جم مدتی است اقدام به پخش آگهی‌های تبلیغاتی برای چند تئاتر در ایران کرده، این در حالی است که بر اساس قانون، تبلیغ محصولات نمایشی در شبکه‌های ماهواره‌ای ممنوع است. از جمله تئاترهایی که مورد توجه گروه تلویزیونی جم واقع شده، نمایش‌های بنگاه تئاترال (علی نصیریان – هادی مرزبان)، فین جین (ابولفضل حاجی علی خانی)، خواستگاری (عظیم موسوی)، نوروزخوانی (جواد انصافی)، دپوتات (اتابک نادری) و زهرماری (على احمدى) هستند.

تبلیغ تئاترهای فرهنگی ایرانی، در لابه لای فیلم‌ها و سریال های مروّج خیانت و خشونت شبکه جم، نشان از طراحی از پیش تعیین شده شبکه‌هایی همچون جم برای تخریب بنیان خانواده اصیل ایرانی است.

این شبکه با تبلیغ محصولات نمایشی داخلی، سعی می کند به خود وجهه ای فرهنگی و ارزشی داده و به این وسیله محصولات غیراخلاقی و ضد خانواده خود را پوشش دهد. طرحی که متاسفانه با سکوت مسئولان ذی ربط در وزارت ارشاد بدون هیچ مشکلی در حال اجراست.

این در حالی است که پیش از این و همزمان با پخش تبلیغات فیلم های سینمایی ایرانی در شبکه های ماهواره ای در سالهای گذشته، سخنگوی وزارت ارشاد درباره ممنوعیت پخش تبلیغات فیلمهای ایرانی در ماهواره اعلام کرده بود که چنان‌چه فیلم‌های ایرانی در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ شود با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سکوت وزارت ارشاد در برابر اقدام غیرقانونی اهالی تئاتر (یا شبکه جم)+ سندسکوت وزارت ارشاد در برابر اقدام غیرقانونی اهالی تئاتر (یا شبکه جم)+ سند

سکوت وزارت ارشاد در برابر اقدام غیرقانونی اهالی تئاتر (یا شبکه جم)+ سند سکوت وزارت ارشاد در برابر اقدام غیرقانونی اهالی تئاتر (یا شبکه جم)+ سندسکوت وزارت ارشاد در برابر اقدام غیرقانونی اهالی تئاتر (یا شبکه جم)+ سند

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x