تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

سرانجام تلخ قرار گرفتن کودک روی سان روف خودرو در اتوبان! +فیلم

  • کد خبر : 217172
  • 11 آبان 1397 - 12:24

کودکی که حین رانندگی پدرش روی سان روف خودرو در اتوبان نشسته بود در اثر وقوع یک حادثه تلخ جانش را از دست داد.

سرانجام تلخ قرار گرفتن روی سان روف خودرو در اتوبان! + فیلم//به گزارش «کمال مهر» نشاندن کودک در صندلی جلو حین رانندگی و یا اجازه قرار گرفتن کودک در قسمت سان روف خودرو در جاده ها و خیابان ها از اقدامات بسیار خطرناک برخی والدین به شمار می رود که می تواند به یک تراژدی ختم شود. مانند وقوع یک اتفاق وحشتناک در یکی از اتوبان های چین که به تازگی خبرساز شد و در آن یک کودک در اثر سهل انگاری والدینش جان خود را از دست داد.

در ویدئویی وحشتناکی که در شبکه های اجتماعی این کشور منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد این کودک در حالی که از قسمت سان روف خودرو بیرون آمده است ناگهان به یکی از علائم نصب شده در اتوبان برخورد می کند و جانش را از دست می دهد. این ویدئو توسط مسافر خودرویی که در عقب خودرویی که این کودک در آن حضور داشت حرکت می کرد تهیه شده است.

این ویدئو این کودک را در حالی که در داخل خودرو ایستاده و نیمه بالای بدن او  از سان روف بیرون آمده است نشان می شود. در حالی که  مسافر و راننده خودرو در حال خنده و شوخی با یکدیگر هستند و می گویند اگر این کودک حواسش به علائم نصب شده در اتوبان نباشد ممکن است جانش در معرض خطر قرار بگیرد ناگهان متوجه وقوع یک حادثه وحشتناک می شوند. در حالی که خودرویی که این پسر در آن حضور دارد به یکی از علائم نصب شده در اتوبان نزدیک می شود و او بدون توجه به آن همچنان در سان روف ماشین قرار دارد ناگهان  سرش شدیدا با  علامت نصب شده در اتوبان برخورد می کند. بنا به گزارش رسانه های محلی این کودک در اثر این حادثه جانش را از دست داد. هنوز مشخص نیست چرا در حالی که خودرو به این علامت نصب شده نزدیک می شد این کودک واکنش نشان نداده یا والدینش به او در مورد نشستن داخل ماشین هشدار نداده اند.

گفتنی است؛ این حادثه روز یکشنبه در یکی از اتوبان های شهر ” ژینیو” در استان جیانگژی چین رخ داد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x