تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

ریسکی که شاید برای رقیب پرسپولیس گران تمام شود! +عکس

  • کد خبر : 217126
  • 09 آبان 1397 - 15:32

تیم کاشیما آنتلرز امروز در حالی به مصاف سرزواوساکا ژاپن می رود که تنها ۲ بازیکن اصلی اش از دیدار قبل را در ترکیب اصلی به همراه دارد و ممکن است این ریسک به قیمت از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان تمام شود.

کاشیما آنتلرز

«کمال مهر» – «کاشیما آنتلرز» حریف تیم پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز در هفته ۳۱ جی لیگ با ترکیب: سون تائه، شوجی، اینوکای، اودا، ماچیدا، ناگاکی، اوگاساوارا، تاناکا، کوبوتا، یاماگوچی و کاناموری به دیدار تیم سرزو اوساکا می رود. دیداری حساس بین تیم های پنجم و ششم جدول رده بندی جی لیگ برای کسب جایگاه بهتر جهت دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۹.

این تیم نسبت به مسابقه قبلی اش با سوون سامسونگ کره جنوبی فقط دو بازیکن را همراه خود دارد. سون تائه دروازه بان کاشیما و شوجی مدافع این تیم از جمله نفرات اصلی هستند که در ترکیب قرار گرفته اند و سایر بازیکنان همگی ذخیره و کم سن و سال هستند.

ترکیب تیم کاشیما آنتلرز مقابل سرزو اوساکا

“اویوا” سرمربی ۴۶ ساله تیم کاشیما برای رو نشدن ترکیب و تاکتیک تیمش برای برانکو ایوانکوویچ تنها از دو بازیکن اصلی تیمش در مسابقه قبلی برابر سوون سامسونگ کره جنوبی بهره برده است.

البته ۳ بازیکن دیگر ترکیب اصلی دیدار امروز کاشیما هم در دیدار برگشت نیمه نهایی به میدان رفته اند که عبارتند از اینوکای که در دقیقه ۸۴ به میدان رفت. ناگاکی از دقیقه ۷۸ وارد زمین مسابقه شد و اوگاساوارا هم در دقیقه ۲+۹۰ تنها برای دقایقی کوتاه وارد میدان شد.

ترکیب تیم کاشیما آنتلرز مقابل سوون سامسونگ در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

این تیم در دیدار قبلی اش با اوراواردز در جی لیگ (لیگ برتر ژاپن) هم تنها ۴ بازیکن اصلی اش را در ترکیب داشت.

ناگفته نماند سرمربی ژاپنی تیم کاشیما در دیدار امروز دو بازیکن برزیلی اش را نیز از لیست ۱۸ نفره خط زد و به آنها استراحت داد. به نظر می رسد او تحت هیچ شرایطی نمی خواهد دستش برای سرمربی کروات پرسپولیس رو شود، حتی اگر به قیمت از دست دادن سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا تمام شود!

جایگاه دو تیم کاشیما آنتلرز و سرزو اوساکا در جی لیگ ژاپن؛ ۴ هفته تا پایان مسابقات.
تیم اول مستقیماً و تیم های دوم و سوم به پلی اف لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۹ راه پیدا خواهند کرد
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x