تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

روش های ساده روزانه که ازدواجتان را محکم‌تر از همیشه می‌کند

  • کد خبر : 207492
  • 01 آذر 1396 - 23:34
روش های ساده روزانه که ازدواجتان را محکم‌تر از همیشه می‌کند

تحقیقات نشان می دهد چگونگی تفکر شما در باب همسرتان، تأثیر بسیاری بر چگونگی احساس‌تان نسبت به او دارد.

کارهایی که برای تحکیم پایه های ازدواج تان مفید استبه گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛ تحقیقات نشان از آن دارند که چگونگی تفکر شما در باب همسرتان، تأثیر بسیاری بر چگونگی احساس‌تان نسبت به او دارد.

در واقع، اگر تفکری منفی نسبت به او داشته باشید، تمامی چیزهای مربوط به او را منفی می‌بینید. لذا اگر خواهان آن اید که پی و بنیان ازدواج‌تان قوی گردد و احتمال طلاق و جدایی‌تان ضعیف، همسرتان را نه با نگرشی منفی، بلکه با نگرشی مثبت بنگرید و بهترین‌هایش را در پیش چشم خود داشته باشید.

۷ عادت و عمل وجود دارند که با به کارگیری آن‌ها می‌توان پی و بنیان ازدواج و در کل هر رابطه را قوی‌تر کرد.

۱- بهترین‌های همسرتان را ببینید:

تحقیقات نشان از آن دارند که چگونگی تفکر شما در باب همسرتان، تأثیر بسیاری بر چگونگی احساس‌تان نسبت به او دارد. در واقع، اگر تفکری منفی نسبت به او داشته باشید، تمامی چیزهای مربوط به او را منفی می‌بینید. لذا اگر خواهان آن اید که پی و بنیان ازدواج‌تان قوی گردد و احتمال طلاق و جدایی‌تان ضعیف، همسرتان را نه با نگرشی منفی، بلکه با نگرشی مثبت بنگرید و بهترین‌هایش را در پیش چشم خود داشته باشید.

۲- اولویت را به همسرتان بدهید:

روانشناسی امروز بر این نکته تأکید دارد که به هیچ عنوان نمی‌بایست روابط شما با خانواده‌ پدری یا مادری‌تان بر روابط‌تان با همسر و یا فرزندان‌تان مرجح باشد. در واقع، اولویت اصلی با همسر و فرزندان‌تان است.

۳- با یکدیگر خوش باشید:

یک مطالعه نشان از آن دارد که زوج‌هایی که با یکدیگر تفریح می‌کنند و اصطلاحاً خوش می‌گذرانند، بهتر و طولانی‌تر در کنار یکدیگر باقی می‌مانند. لذا سعی کنید بیشتر با یکدیگر خوش بگذرانید. این خوش گذرانی و لذت بردن از لحظات را از هر طریقی که خود می‌دانید فراهم آورید.

۴– از یکدیگر تعریف کنید:

هنگامی که همسرتان کار خوبی انجام می‌دهد، حتماً از او تشکر کنید. زمانی که زیبا شده است حتماً از او تعریف کنید. روانشناسی امروز تأکید بسیاری بر تعریف کردن از همسر دارد. در واقع تعریف مثبت از همسر و خصوصاً قدردانی و سپاسگزاری از او تأثیر بسیاری بر افزایش رضایت از ازدواج و در کل هر نوع رابطه دارد.

۵– رابطه‌ی خوبی با خود داشته باشید:

عزت نفس و اعتماد به نفس شما در ازدواج و رابطه‌تان بسیار تأثیرگذار است. زمانی که شما با خودتان رابطه‌ی خوبی نداشته باشید، مطمئن باشید که در ازدواج نیز رابطه‌ی خوبی با شریک‌تان نخواهید داشت. افزون بر این، می‌بایست به خودتان برسید، چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ باطنی. این امر نیز یکی از عوامل مهم در حفظ ازدواج است.

منبع: نت نوشت

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=207492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x