تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رهبر انقلاب از چه خودکاری استفاده می‌کنند؟ +تصاویر

  • کد خبر : 212923
  • 11 خرداد 1397 - 5:08
رهبر انقلاب از چه خودکاری استفاده می‌کنند؟ +تصاویر

تصاویر منتشر شده از بیت رهبری حکایت از آن دارد که تمام وسایل مورد استفاده رهبر معظم انقلاب ایرانی هستند.

به گزارش «کمال مهر»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به رسم همیشگی لحظاتی پس از آغاز سال نو شعار سال جدید را اعلام کردند. ایشان شعار سال ۹۷ را “حمایت از کالای ایرانی” قرار دادند. اگر حمایت از تولید داخلی به معنی واقعی کلمه صورت بگیرد، اقتصاد ملی نیز تقویت خواهد شد که در نتیجه‌ی آن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مرتفع خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب بیش از هر کس دیگری به شعار و اولویت سال توجه دارند و تمام تلاش خود را برای حمایت از کالای ایرانی انجام می‌دهند. ایشان چندی پیش به مدت دو ساعت و نیم از نمایشگاه کالای ایرانی در حسینیه امام خمینی(ره) بازدید کردند که در جریان این بازدید از غرفه‌ی نوشت‌افزار ایرانی کیان دیدن کردند.

در دیدار چند روز پیش رهبر انقلاب با دانشجویان مشاهده شد که ایشان از خودکاری با همان نشان تجاری که ایرانی بوده، استفاده کردند. این اتفاق نشان می‌دهد که حمایت از کالای ایرانی تنها در سخنان ایشان نیست و رهبر انقلاب به معنای واقعی کلمه حامی کالای ایرانی هستند؛ تصاویر منتشر شده از بیت رهبری نشان می‌دهد که تمام اموال مصرفی در حسینیه امام خمینی(ره) از بین تولیدات داخلی تهیه می‌شود.

کالای ایرانی

کالای ایرانی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x