تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رئیس جمهور «ترامپ» حقیقت پیش رو

  • کد خبر : 168950
  • 19 آبان 1395 - 14:51
رئیس جمهور «ترامپ» حقیقت پیش رو

آنچه که امروز شاهد آن بودیم پیروزی جریانی است در آمریکا که با بیان حقیقت افکار عمومی را به سوی کسب آرای حداکثری جلب کرد، همانطور که رهبر انقلاب پیش تر با بیان این مطلب که {آن”مرد” (ترامپ) واضح تر و صریح تر واقعیتها را گفت} شاهد بودیم این سخن به واقعیت پیوست.

به گزارش گروه سیاسی «کمال مهر»؛ آنچه که امروز شاهد آن بودیم پیروزی جریانی است در آمریکا که با بیان حقیقت افکار عمومی را به سوی کسب آرای حداکثری جلب کرد، همانطور که رهبر انقلاب پیش تر با بیان این مطلب که {آن”مرد” (ترامپ) واضح تر و صریح تر واقعیتها را گفت} شاهد بودیم این سخن به واقعیت پیوست.

با همه این اوصاف بررسی وقایع انتخابات آمریکا با تجمیع افشاگری ها و اقدامات کلینتون و ترامپ شاهد فروپاشی اخلاق و دمکراسی در آمریکا بودیم، کشوری که مدعی آقایی و سروری دنیا را در سر می پروراند حال با وجود پرونده سیاه جمهوری خواهان و منتخب این حزب می خواهد با دنیا تامل کند.

آنچه که مسلم است طبق اظهارات ترامپ آینده سیاسی آمریکا در قبال ایران با هجمه های تهاجمی و خصمانه‌تری مواجه خواهد بود، تهدید و فشار و تحریم های بیشتر و انزوای برجام مسلماً اقداماتی است که در آینده نزدیک سیاست خارجی ایران با آن روبرو خواهد شد.

شخصیت تهاجمی ترامپ در موضوع هسته ای و سیاستهای او در دوران انتخابات، در آینده‌ای نزدیک شاهد درگیری های لفظی بین ایران و کاخ سفید خواهیم بود و همچنین پرونده سیاه جمهوری خواهان در افزایش خصومت ها علیه ایران نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

عقیده های دینی ترامپ و مخالفت او با مسلمانان در تامل با جهان پیرامون خود نیز مسلماً معادلات بین المللی در قبال مسلمانان را نیز مورد توجه قرار خواهد داد؛ نگاه خاص او به عربستان سعودی می تواند شکافی را در سیاستهای آمریکا و آل سعود بوجود بیاورد و باعث تغییر برخی مواضع آمریکا در قبال تحولات سوریه و عراق بوجود بیاورد.

در پایان این نکته ضروری است  که انتخاب مردم آمریکا تغییر ذائقه‌ای بود که از افشای واقعیتهای رجال سیاسی آن متاثر شد و  حال باید منتظر ماند تا شاهد پس‌لرزه های قدرت در آمریکا برخی معادلات سیاستهای خارجی ایران را نیز تغییر دهد، لرزه هایی که باعث فرو ریختن باورهای غلط سیاستمدارنی خواهد بود که  بدنبال تعامل با “کدخدا” تمام تلاش خود را بکار گرفته بودند و به تبع دوران اثبات بدعهدی های آمریکا آغاز خواهد شد و مسلماً سخنان  رهبر معظم انقلاب در خصوص این شیطان بزرگ نیز بار دیگر محقق می شود.

انتهای پیام/-

محسن رضایی اصل- فعال رسانه‌ای

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=168950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x