تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دولت با تمام امکانات در کنار آسیب دیدگان زلزله خواهد بود/ تمام دستگاه‌های مسئول و امدادی برای اسکان مناسب و تامین نیاز‌های آسیب دیدگان اقدام کنند

  • کد خبر : 207005
  • 22 آبان 1396 - 13:15
دولت با تمام امکانات در کنار آسیب دیدگان زلزله خواهد بود/ تمام دستگاه‌های مسئول و امدادی برای اسکان مناسب و تامین نیاز‌های آسیب دیدگان اقدام کنند

رئیس جمهور گفت: دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاه‌ها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب دیدگان زلزله خواهد بود.

به گزارش  گروه سیاسی«کمال مهر»، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان های غربی کشور به ویژه در استان قهرمان پرور کرمانشاه، تصریح کرد که”دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاهها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب دیدگان خواهد بود”.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حادثۀ زلزله در سطح وسیعی از استان­های غربی کشور به ویژه در استان قهرمان پرور کرمانشاه که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز گردید، موجب تأثر همگانی و اندوه فراوان شد.

از ابتدای وقوع این حادثه دردناک و در تماس مستمر با استاندار کرمانشاه و وزیر کشور دستورات لازم برای امدادرسانی و نجات آسیب دیدگان داده شد، و معاون اول رئیس جمهور نیز ماموریت یافت با نظارت و مدیریت عالی، کلیه امکانات کشور در بخش های دولتی، عمومی، نظامی و نهادهای مردمی را در این جهت هماهنگ و بسیج نماید. در عین حال لازم است تمام دستگاههای مسئول و امدادی در این استانها و استان های همجوار، با همکاری حداکثری و در اختیار گذاردن همه امکانات موجود، نسبت به امدادرسانی، اسکان مناسب و تامین نیازهای آسیب دیدگان اقدام کنند.

از صمیم قلب با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان این حادثه همدردی می کنم و از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان رحمت واسعه، برای آسیب دیدگان شفای عاجل و برای هموطنان مصیبت دیده صبر و سلامتی مسألت دارم.

دولت با تمام امکانات خود و به صحنه آوردن توانایی همه دستگاهها در سطح ملی و محلی در کنار آسیب دیدگان خواهد بود.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=207005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x