تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

خروش انقلابی ملت ایران علیه آشوبگران/ ۱۳ دی‌ماه ۹ دی دیگری که اغتشاشگران را به زباله‌دان تاریخ انداخت/ فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» مردم در اعتراض به آشوب‌های اخیر

  • کد خبر : 208021
  • 13 دی 1396 - 11:19
خروش انقلابی ملت ایران علیه آشوبگران/ ۱۳ دی‌ماه ۹ دی دیگری که اغتشاشگران را به زباله‌دان تاریخ انداخت/ فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» مردم در اعتراض به آشوب‌های اخیر

به گزارش«کمال مهر»، ملت بصیر و ولایی ایران از صبح امروز بار دیگر با حضور در صحنه ۹ دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق دوباره کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که […]

به گزارش«کمال مهر»، ملت بصیر و ولایی ایران از صبح امروز بار دیگر با حضور در صحنه ۹ دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق دوباره کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

از صبح امروز بسیاری از استان‌های کشور صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود.

ملت ایران بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

* « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» ملت ایران در اعتراض به آشوب‌های اخیر

به گزارش فارس، مردم اهواز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز علیه آشوبگران به پا خواستند و با راهپیمایی، اعتراض خود را نسبت به آشوبگری اعلام کردند.

این راهپیمایی از امانیه میدان مولوی (سه‌گوش) آغاز شده و به سمت چهارراه سلمان فارسی (نادری) و چهارراه آبادان ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان سخنران این مراسم است.

مردم ولایتمدار اهواز دوشنبه‌شب هم در اقدامی خودجوش در اعتراض به آشوب‌های اخیر به خیابان آمدند و بساط آشوبگران را جمع کردند.

* مردم انقلابی قم هم‌پای ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت به خیابان‌ها آمدند

* تجمع و راهپیمایی مردم انقلابی قم از دقایقی پیش در میدان جانبازان این شهر در واکنش به اغتشاشات اخیر در کشور آغاز شده است.

مردم قم در این راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» و … از آشوبگران برائت جسته و بار دیگر با انقلاب و ولایت تجدید میثاق کردند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در جمع مردم راهپیمایی می‌کند. 

در حال به‌روزرسانی است…

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x