تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

خروجى هاى شفر در نقل و انتقالات زمستانى

  • کد خبر : 208264
  • 18 دی 1396 - 10:32

خروجى هاى شفر سرمربى آلمانى تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات زمستانى مشخص شد.

خروجى هاى شفر در نقل و انتقالات زمستانىبه گزارش  گروه ورزشی «کمال مهر»؛  با توجه به حضور شفر در تیم فوتبال استقلال در نهایت این تیم توانست در دیدار هاى گذشته نتایج خوبى را در کارنامه به ثبت برساند اما با وجود نقل و انتقالات نیم فصل ٢ بازیکن از جمله یعقوب کریمى و بیت سعید از جمع آبى پوشان جدا شدند تا جاى براى محسن کریمى و بهنام برزاى باز شود.

به هر ترتیب شفر براى جذب مهاجمان مورد نظر نیاز دارد تا جاى خالى در لیست تیمش ایجاد کند در همین راستا به نظر داستان جدایى استقلال و جبارى قطعى است و او سومین گزینه خروجى آبى هاست.

پس از جبارى نوبت به پادوانى نیمکت نشین مى رسد که البته او با استقلال قرارداد دارد و از این تیم جدا نمى شود.

از طرفى این روزها بحث لژیونر شدن نورافکن مطرح است که در نهایت شفر آب پاکى را روى دست این بازیکن ریخته و او را به تیم دیگر نمى دهد چرا که در صورت جدایى این بازیکن ،استقلال باید با هزینه خیلی بیشتری بازیکن دیگرى را جایگزین او کند.

نکته قابل توجه دیگر اینکه استقلال در صورت جذب مهاجمان جدید شهباززاده را به تیم دیگر مى فرستد و این در حالی است که شهباززاده از ذوب آهن پیشنهاد دارد و به طور حتم او با حضور بازیکنان جدید در نوک حمله تبدیل به یک نیمکت نشین مى شود بنابراین احتمال جدایى او از استقلال وجود دارد.

به این ترتیب استقلال در فصل نقل و انتقالات بین ٣ تا ۴ خروجى خواهد داشت که نسبت به همان تعداد بازیکن جدید در لیست شفر قرار مى گیرند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x