تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

حزب‌الله: رزمندگان فلسطینی به دشمن یاد دادند که قبل از حمله فکر کند

  • کد خبر : 217656
  • 22 آبان 1397 - 2:11
حزب‌الله: رزمندگان فلسطینی به دشمن یاد دادند که قبل از حمله فکر کند

حزب‌الله لبنان حملات مدوام رژیم صهیونیستی به غزه و عملیات شنیع نظامیان صهیونیست برای ترور یکی از فرماندهان مقاومت و شمار دیگری از رزمندگان فلسطینی را محکوم کرد.

حزب‌الله: رزمندگان فلسطینی به دشمن یاد دادند که قبل از حمله فکر کند

به گزارش گروه بین الملل «کمال مهر»، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به حملات یکشنبه شب رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه که واکنش موشکی نیروهای مقاومت را در پی داشته است، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، در این بیانیه «از بیداری مقاومت فلسطین و مقابله با حملات صهیونیست‌ها» که به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها منجر شد، تمجید شده است.

حزب الله افزود: «رزمندگانی که شجاعانه با نظامیان اشغالگر در خان‌یونس مبارزه کردند، به دشمن یاد داده‌اند که قبل از هر گونه حمله‌ای فکر کند.»

در ادامه بیانیه آمده است: پاسخ موشکی نیروهای مقاومت فلسطین، بیان صادقانه عزم و ارده ملت فلسطین و پایبندی آنها به دفاع از اراضی و مقدساتشان بود.

حزب الله لبنان با بیان اینکه ملت شجاع فلسطین قادر به دفاع از خود در برابر هرگونه تجاوزات دشمن و خنثی کردن توطئه‌های آنها است، از ملت‌های عربی و اسلامی خواست که صادقانه و شجاعانه در کنار این ملت و گروه‌های مقاومت قرار بگیرند.

انتهای پیام/ح

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x