تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

جشنواره بزرگ عکس و مستند ایران زمین برگزار می شود/ نرم افزار ثبت تصاویر

  • کد خبر : 185291
  • 28 اسفند 1395 - 12:45
جشنواره بزرگ عکس و مستند ایران زمین برگزار می شود/ نرم افزار ثبت تصاویر

مهندس حمید نجفی گفت:با هدف مستندسازی تصویری تمام ایران و در بستر تلفن همراه جشنواره عکس و مستند برگزار می‌شود.

به گزارش گردشگری«کمال مهر»؛مهندس حمید نجفی دبیر مسابقه بزرگ ایران زمین در گفتگو با خبرنگار “تیتریک” گفت: ایران اسلامی با دارا بودن ظرفیت های بالای گردشگری و جاذبه های فرهنگی و صنایع دستی، میتواند بعنوان قطب بزرگ درآمدزایی در منطقه فعالیت نماید و در این میان توسعه کاربری فناوری اطلاعات در این صنعت، خواهد تواسنت ضمن ایجاد اشتغال دانش بنیان، زمینه های توسعه فرهنگ گردشگری در کشور را فراهم آورده و کارآفرینی فرهنگی را ترویج کند.
نجفی در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا جشنواره بزرگ ایران زمین با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری و مجتمع فرهنگی دیجیتال سهروردی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری توسط هموطنان، ترویج کاربری مفید فناوری اطلاعات، بستر سازی برای ایجاد کارآفرینی دانش بنیان در این صنعت و شناسایی استعدادهای این عرصه برگزار میشود.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقه در بستر برنامه تلفن همراه ایران گشت که خود بانک جامعی از اطلاعات گردشگری کشور است انجام میپذیرد. این برنامه کاربردی، اطلاعات بسیار مفید و کاربردی از جای جای کشور عزیزمان ایران ارایه نموده و میتواندبعنوان همراهی در کنار مسافران نوروزی باشد.
این مسئول در ادامه افزود: آنکه کاربران میتوانند با مراجعه به قسمت مسابقه و ارسال عکس و نوشته از مکانی که در حال بازدید هستند بانک اطلاعاتی نرم افزار را تکمیل نموده و از جوایز ارزنده این مسابقه برخوردار شوند.
مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال سهروردی در انتها گفت: اپلیکیشن ایران گشت دارای بخش های متنوع از جمله مناطق گردشگری ایران ،ترفندهای سفر، اطلاعات کامل اقامتگاه های بوم گردی ، تصاویر و فیلم های گردشگری و مناطق طبیعی و حیات وحش و مناطق حفاظت شده طبیعی می باشد.
وی تصریح کرد: این اپلیکیشن اندروید بصورت کاملا رایگان منتشر میشود. لینک دانلود مستقیم این نرم افزار به نشانی www.irangashtco.com قابل دسترسی بوده  و علاقه مندان میتوانند در صفحه اول اپلیکیشن، بخش جشنواره ضمن آشنایی با اهداف و مقررات جشنواره آثار خود را از طریق همان بخش ارسال نموده و در قرعه کشی هزاران جایزه ویژه شرکت نمایند، همچنین در سامانه ایران گشت، همه اطلاعات گردشگری ایران، در دسترس افراد است؛مهلت ارسال اثار از تاریخ ٢٧ اسفند ٩۵ تا تاریخ ٢٧ فروردین ٩۶ میباشد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=185291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x