تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

تنبیه عجیب دختر ۳ ساله، کار دست پدرش داد

  • کد خبر : 203882
  • 19 مهر 1396 - 12:36

تنبیه عجیب یک دختر سه ساله توسط پدرش به دلیل نخوردن شیر ، فاجعه آفرید.

 تنبیه عجیب دختر 3 ساله، کار دست پدرش داد + تصاویربه گزارش«کمال مهر»؛ دختر ۳ ساله اهل تگزاس آمریکا که توسط پدرش مورد تنبیه قرار گرفته بود مفقود شد. پدر این دختر از او خواسته بود تا به علت نخوردن  کامل شیرش، بیرون از منزل بایستد. ” شرین ” بعد از خروج از منزل، از ساعت ۳ نیمه شب شنبه مفقود شده است. پلیس بعد از دریافت گزارش مفقود شدن این کودک، با اعلام احتمال ربوده شدن وی، جستجوهای خود را آغاز کرده است.

” وسلی متیو ” ۳۷ ساله، پدر این دختر اکنون در بازداشت پلیس به سر می برد. او در بازجویی اولیه به پلیس گفت بعد از آنکه دخترش شیر خود را کامل نخورد، به وی گفته به بیرون از منزل رفته و زیر یک درخت بایستد. وی ادامه داد ۱۵ دقیقه بعد از این اتفاق، وی به بیرون از منزل مراجعه و متوجه شد که دخترش مفقود شده است. بنا به گفته پلیس محلی، پدر این دختر بعد از این اتفاق، تا ۵ ساعت مفقودی دخترش را به پلیس گزارش نکرده بود. گفته می شود این دختر بیگناه قادربه تکلم صحیح نیز نبوده است.

گفتنی است؛ پلیس با انتشار یک آگهی و درج مشخصات این دختر خردسال در آن،  از مردم محلی خواسته تا در پیدا کردن این دختر به آنها کمک کنند.

تنبیه عجیب دختر 3 ساله، کار دست پدرش داد + تصاویر

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203882

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x