تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ترویج کتابخوانی گلزار با خواندن کتاب عکس حیوانات! +عکس و فیلم

  • کد خبر : 217348
  • 16 آبان 1397 - 0:42

محمدرضا گلزار به تازگی با انتشار تصویری در یک فروشگاه لوازم التحریر، مردم را به کتابخوانی دعوت کرده است!

گلزار

«کمال مهر» – محمدرضا گلزار در سینمای ایران سال‌های متمادی فعالیت کرد و در طول این مدت هرچه رسانه‌های تخصصی اصرار داشتند او فقط یک صورت زیباست و توانایی هنری خاصی جزء در زمینه نوازندگی ندارد، گلزار با روش‌های عجیب و غریبی از این هجمه‌های رسانه‌ای، با ترفندهای مختلفی می‌گریخت. حضور هفتگی گلزار در یک برنامه تلویزیونی به تدریج سبب آشنایی بیشتر مردم با این سوپرسلبریتی خواهند شد.

او در برنامه اخیر برنده‌باش در اواسط مسابقه برای مخاطبان خود شعری خواند و آنرا به سهراب سپهری نسبت داد. از زمان پخش این برنامه تاکنون مجادله گسترده‌ای در فضای مجازی و صفحات هواداری گلزار صورت گرفته و کاربران ثابت کردند که شعری که او به سهراب سپهری نسبت داده، اثری از شاعر معاصر کیوان شاهبداغی است.

پس از این افشاگری دامنه مخالفت‌ها با محمدرضا گلزار  در فضای مجازی افزایش بیشتری یافت. گلزار برای گریز از این حاشیه عکسی را از خود در یک لوازم‌التحریر فروشی که شباهت به کتاب‌فروشی دارد، منتشر و هوادارانش را تشویق به کتاب‌خوانی کرد.

ساعاتی بعد کاربران فضای مجازی اثبات کردند کتابی که در این عکس در دستان محمدرضا گلزار است، یک کتاب عکس از حیوانات است که هیچ نوشته‌ای ندارد!

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x