تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تایم لپسی جالب از ساعت شلوغی ژاپن + فیلم

  • کد خبر : 213987
  • 02 تیر 1397 - 6:33

میزان رفت و آمد مردم ژاپن در ساعت شلوغی این کشور آنقدر زیاد است که رکورد جهان را شکسته است.

تایم لپسی جالب از ساعت شلوغی ژاپن +فیلمبه گزارش«کمال مهر»، همه ما در ساعاتی که عبور و مرور در شهر به اوج خود می‌رسد و به آن اوج ترافیک (Rush Hour) می‌گوییم، حوصله نداریم و عصبانی می‌شویم. اگر در کاری هم باشیم که مدام نیاز به جابجایی داشته باشد، این شدت عصبانیت بیشتر خواهد شد.

بیزینس اینسایدر در صفحه توئیتر خود تایم‌لپسی ۳۰ دقیقه‌ای به اشتراک گذاشته که اوج عبور و مرور در متروی ژاپن را نمایش می‌دهد. در این فیلم مشاهده می‌شود که جمعیت زیادی از مردم در کمتر از نیم ساعت درمتروی ژاپن به عبور و مرور می‌پردازند و هیچ مشکلی در این میان به وجود نمی‌آید.

این چیزی است که ساعت شلوغی صبحگاهی ژاپن در مدت‌ زمان ۳۰ دقیقه به نظر می‌رسد. این ویدئوی دست به دست شده در فضای مجازیدر ایستگاه متروی شینگاوای شهر توکیو، یکی از شلوغترین ایستگاه‌های کشور ژاپن گرفته شده است. بیش از یک‌میلیون نفر تنها در این ایستگاه رفت و آمد می‌کنند. متروهای ژاپن به دلیل ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها بدنام هستند. از بین ۵۱ ایستگاه متروی شلوغ جهان، تعداد ۶ ایستگاه در ژاپن قرار دارد. شهر توکیو روزانه ۸ میلیون مسافر مترو دارد و در مقایسه با این شهر، نیویورک کمتر از ۶ میلیون مسافر دارد. تعداد مسافران متروهای این شهر آنقدر زیاد است که برای هل دادن آن‌ها در قطار، مأمورانی به نام اوشیاس در ایستگاه‌ها حضور دارند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x