تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بهترین بازیکن ایران مقابل مراکش از نگاه جهان

  • کد خبر : 213868
  • 26 خرداد 1397 - 19:11

اکثر رسانه‌های جهان دروازه‌بان تیم ملی ایران را بهترین بازیکن این تیم در اولین بازی گروه B جام جهانی دانسته‌اند.

بیرانوند و چشمی

به گزارش«کمال مهر»، به دنبال پیروزی دراماتیک یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل رسانه‌های مختلف جهان عملکرد ملی‌پوشان کشورمان را زیر ذره‌بین برده‌اند و بازی شاگردان کی‌روش را ارزیابی کرده‌‌اند.

در این میان چند سایت معتبر اروپایی نیز به عملکرد هر یک از بازیکنان تیم ملی ایران نمره داده‌اند و اکثر آنها در این موضوع که علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران بهترین بازیکن این تیم و حتی میدان بوده است، اتفاق نظر داشته‌اند.

سایت فورفورتوی انگلیس به بیرانوند نمره ۸٫۵ داده او را بالاتر از رامین رضاییان با نمره ۸ و احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش که هر دو به صورت مشترک نمره ۷٫۵ گرفته‌اند قرار داده است.

در همین حال شبکه BBC با بررسی عملکرد بازیکنان دو تیم در اولین بازی گروه B جام جهانی علیرضا بیرانوند را به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی ایران در این دیدار انتخاب کرده است.

BBC به سنگربان تیم ملی ایران نمره ۶٫۰۴ داده است که بالاترین نمره در میان تمام بازیکنان میدان است. پس از او سامان قدوس با نمره ۵٫۶۹ و سردار آزمون با نمره ۵٫۶۳ نفرات بعدی هستند. در ترکیب مراکش هم مدافع میانی و کاپیتان این تیم مهدی بن‌عطیه با کسب نمره ۵٫۹۳ به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب شده است.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x