تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

برای مقابله با تحریم ها برای پسرم دامداری راه اندازی کردم/ کفش، فرش و پارچه ایرانی جزو بهترین محصولات تولیدی داخل هستند

  • کد خبر : 212653
  • 03 خرداد 1397 - 1:35

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: محصولات ایرانی خوب زیادی برای نام بردن وجود داد در حال حاضر محصولاتی مانند یخچال و تلویزیون که دراستان اصفهان تولید می شود یا کفش تبریز، فرش همچنین پارچه با نام مقدم بهترین ها هستند.

برای مقابله با تحریم ها برای پسرم دامداری راه اندازی کردم/ کفش، فرش و پارچه ایرانی جزو بهترین محصولات تولیدی داخل هستند

گروه سیاسی «کمال مهر»نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شواری اسلامی در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان “حمایت از کالای ایرانی” توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با نگاه به آینده کشور و تاکید بر اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال جوانان و مبارزه با تحریم ها تصمیم به نامگذاری حمایت از کالای ایرانی گرفتند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که شما در سال حمایت از کالای ایرانی چه اقدامی جهت حمایت از کالای ایرانی انجام داده اید گفت: من برای مقابله با تحریم ها و کمک به اقتصاد استان و کشورم تصمیم گرفتم برای پسرم دامداری راه اندازی کنم و با پرورش دام به تولید گوشت بپردازیم.

وی در خصوص معرفی کالای ایرانی خوب به مردم گفت: محصولات ایرانی خوب زیادی برای نام بردن وجود داد در حال حاضر محصولاتی مانند یخچال و تلویزیون که دراستان اصفهان تولید می شود یا کفش تبریز، فرش همچنین پارچه با نام مقدم بهترین ها هستند.

وی با بیان اینکه خرید و مصرف کالای خارجی به معنی ایجاد اشتغال برای جوانان خارجی است، گفت: خرید و مصرف کالای ایرانی چرخ واحدهای تولیدی داخلی را به حرکت در می آورد و به تولید ثروت و به افزایش سرانه یعنی رفاه بیشتر هر ایرانی منجر می شود.

وی با اشاره به مقابله با واردات غیرضروری کالای قاچاق به کشور گفت: قاچاق ضربه مهلکی بر چارچوب اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه وارد می کند و پیامدهای شومی دارد فرهنگ خرید کالای ایرانی نیز باید به شکل های مختلف از سوی رسانه های ارتباط جمعی، نهادهای فرهنگی و اقشار مختلف جامعه فرهنگ سازی شود.

نادر قاضی پور در خصوص آثار منفی قاچاق کالا، افزود: ایجاد اشتغال کاذب، ضعیف شدن انباشت کالا، ورشکستگی صنایع داخلی، گریز سرمایه‌های قابل بازده، از بین رفتن فرصت های شغلی به جهت غیرمولد بودن قاچاق و کاهش درآمد دولت به جهت نپرداختن حقوق و عوارض از جمله پیامدهای پدیده شوم قاچاق است.

انتهای پیام/گ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212653

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x