تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بازتاب نامه احمدی‌نژاد به ترامپ در رسانه‌های آمریکا و جهان

  • کد خبر : 183619
  • 09 اسفند 1395 - 9:26

نامه محمود احمدی‌نژاد خطاب به دونالد ترامپ، در رسانه‌های آمریکا و جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر» نامه «محمود احمدی‌نژاد»، رئیس‌جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران، به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور جدید آمریکا، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: رئیس‌جمهور سابق ایران در نامه‌ای خطاب به دونالد ترامپ، از اظهارات انتقاد‌آمیز وی درخصوص نظام انتخاباتی آمریکا استقبال کرده است. با این وجود، احمدی‌نژاد در این نامه، از رئیس‌جمهور آمریکا به‌دلیل ممنوعیت صدور ویزا [به شماری از کشورهای مسلمان] و نگرش وی نسبت به زنان انتقاد کرده است.
نشریه آمریکایی هیل تیتر زیر را برای خبر خود انتخاب کرده است:
احمدی‌نژاد در نامه‌ای خطاب به ترامپ: آمریکای امروزی متعلق به همه ملت‌هاست.
نگارنده مطلب سپس به قسمتی از نامه احمدی‌نژاد اشاره می‌کند که خطاب به ترامپ آمده است: جناب عالی به درستی، نظام سیاسی و ساختار انتخاباتی آمریکا را فاسد و ضد مردمی توصیف کرده‌اید.
پُلیتیکو نیز با انتخاب تیتر «دونالد عزیزِ احمدی‌نژاد»، به قسمتی از نامه احمدی‌نژاد اشاره می‌کند که وی خطاب به ترامپ، نوشته است: چهار سال مدت زمان زیادی است، ولی خیلی زود می‌‌گذرد. پُلیتیکو در ادامه می‌افزاید احمدی‌نژاد در نامه ۳۵۰۰۰ کلمه‌ای خود به ترامپ، وی را پند و اندرز می‌دهد. نگارنده مطلب همچنین، لحن نامه احمدی‌نژاد را آشتی‌جویانه توصیف می‌کند.
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس و رسانه‌های صهیونیستی از قبیل «تایمز آو اسرائیل»، «یدیعوت آحارنوت» و «هاآرتص» نیز این خبر را پوشش داده‌اند.
 انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x