تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

این تصاویر شما را مسحور خود می کند

  • کد خبر : 184889
  • 21 اسفند 1395 - 11:32
این تصاویر شما را مسحور خود می کند

عکس های بی نظیری از طبیعت که در قاب دوربین عکاسان حرفه ای به ثبت رسیده است.

به گزارش «کمال مهر»؛وجود مناظر زیبا و بکر  در طبیعت از شاهکار های بی نظیر پروردگار است که چنین زیبا با قلم خویش بر جان زمین آن را نقاشی کرده و هر بیننده ای را مسحور خود می کند و بشر با نگاه کردن آن جز زیبای و پی بردن به قدرت لا یزال الهی به چیز دیگری پی نمی برد.

غروب یکی از مناظر شگفت انگیزی است که احتمالا کم پیش آمده نقاش ها در آثار خود یک نمونه از طرح آن را ثبت نکرده باشند اما باز هیچکدام نمی توانند غروبی که خدا بر پهنه آسمان باآن همه رنگ زیبا نقش می زند را به تصویر کشند.تصویر زیر نمای زیبایی از غروب در پشت ساختمان های بلند شهری است که ساخته دست بشر است و به خوبی از لابه لای ساختمان خودنمایی می کند.

 

در تصویر  زیبای زیر  مرزبندی بین منظره پاییزی و رنگ زرد با پیچک های سبز روی دیوار را مشاهده می کنید که  ترکیب قشنگی برای فضا سازی این خیابان ایجاد کرده است.


 در تصویر زیر مرزبندی بین مزرعه گندم و اسطو خودوس مشاهده می کنیم که چگونه گندم با رنگ زرد و اسطوخودوس بارنگ بنفش که مکمل هستند زیبایی بصری بی نظیری در  پهنه این دشت به وجود آورده اند.

در تصویر زیر گدازه های آتشفشان را می بینید که به زیبایی  شبیه توده های بدنی شده اند که گویا دارند وارد جهنم می شوند.


تصویر زیر قسمت بالای برج سوتر در سانفرانسیسکو درمه غلیظ است که در یک نگاه انگار یک کشتی در آسمان شناور است.

 

 درتصویر زیر نمایی از بالای یک جنگل می بینید که قسمتی از آن آتش گرفته و سپس آتش متوقف شده و درمیان آن جاده ای قرار دارد که مرز بندی زیبایی بین آن دو ایجاد کرده است.
 

 تصویر زیر مرزبندی زیبایی از منظره برفی ساحل و دریا شده است که مرد با لباس مشکی وایجاد تضاد رنگی روی پهنه زمین برفی در حال غذا دادن به قو ها می باشد .
 

تصویر زیر در پای درخت برگ های زردی را مشاهده می کنید که به وسیله ترکیب با برگهای قهوای وقرمز اطرافش باعث شده منظره ای درخشان به چشم بخورد.
 

در تصویر زیر می توانید یک گل آفتابگردان رادر مزرعه آفتابگردان مشاهده کنید که با برگشتن به سمت غرب تضاد زیبایی ایجاد کرده است .

 

 تصویر زیر عکس سایه یک هواپیما بر روی زمین باران خورده است که به زیبایی هر چه تمام سایه هواپیما در حباب های آب تکثیر شده است.
 

تصویر زیر که در یک هزارم ثانیه به ثبت رسیده عکس شگفت انگیزی از لحظه برخورد کف آب دریا با شن های ساحل می باشد.

 
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=184889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x