تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اولین پست اینستاگرام نجفی بعد از شهردار شدن + عکس

  • کد خبر : 197495
  • 21 مرداد 1396 - 0:12

صفحه اینستاگرام منتسب به محمد علی نجفی به عنوان چهاردهمین شهردار تهران بعد از جلسه روز گذشته شورای شهر پستی را منتشر کرد.

اولین پست اینستاگرام محمد علی نجفی پس از  شهردار شدن + عکسبه گزارش«کمال مهر»؛ روز گذشته، سرانجام شورای شهر تهران شهردار جدید  را معرفی کرد.

محمد علی نجفی، پس از کناره گیری ۶ کاندیدای این سمت با کسب بیشترین آرا، جانشین قالیباف شد. نجفی پیش از این  ۳ دوره در جایگاه وزیر فرهنگ و آموزش عالی، ۲ دوره در سمت وزارت آموزش و پروش و یک دوره هم  به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه فعالیت داشته است.

در دوره اول ریاست جمهوری روحانی نیز نجفی در سمت هایی چون مشاور رئیس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی کشور فعالیت کرد، همچنین ۹۵ روز سرپرستی وزارت علوم در کارنامه اش را دارد  و حالا باید دید پس از نشستن بر صندلی شهرداری کلان شهری چون تهران، نجفی چه توانایی هایی از خود نشان خواهد داد.

پس از این انتخاب سری به صفحه اینستاگرام نجفی زدیم و نخستین پست منتسب به  شهردار جدید تهران را برایتان به اشتراک گذاشتیم.

 

در صفحه اینستاگرام منتسب به محمد علی نجفی آمده است: “به شهروندان تهران تعهد می‌دهم تمام تلاش و قدرتم را برای ایجاد شرایط مطلوب تر برای زیست شهری آن‌ها به کار خواهم گرفت.
انشالله سعی خواهم کرد از همه امکانات در شهرداری و خارج از شهرداری استفاده کنم تا دو خواست اصلی شهروندان محقق شود؛ یکی ایجاد آرامش که جنبه‌های معنوی و روانی شهروندان در زندگی شهری را شامل می‌شود و دوم آسایش که جنبه‌های فیزیکی و مادی آنها را در بر می‌گیرد.
تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت که نزد شهروندان تهرانی روسفید باشم و شرایطی را فراهم کنم که زندگی شهروندی آن‌ها چهار سال دیگر به مراتب بهتر از امروز باشد.”

 

 

اولین پست اینستاگرام محمد علی نجفی پس از  شهردار شدن + عکس

 

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x