تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اقدام جنجالی شاهزاده سعودی مقابل وزیر زن +عکس

  • کد خبر : 197194
  • 17 مرداد 1396 - 15:47
اقدام جنجالی شاهزاده سعودی مقابل وزیر زن +عکس

کاربران عربستانی تصویری نامتعارف از شاهزاده سعودی در دیدار با “سحر نصر” وزیر زن دولت مصر، منتشر کردند.

 

به گزارش«کمال مهر»؛ “مثل شاهزاده‌های کشور ما بی‌شرم نباشید!”؛ این متنی است که کاربران عربستانی با انتشار عکس ولید بن طلال، شاهزاده سعودی و یکی از ثروتمندترین افراد جهان عرب، در شبکه های اجتماعی نوشتند. تصویری که کاربران از شاهزاده سعودیمنتشر کردند، مربوط به دیدار وی با “سحر نصر” وزیر زن دولت مصر، در قایق تفریحی‌اش است.

ولید بن طلال در حالی با یک مقام رسمی دولت مصر ملاقات می‌کند که شلوارک و پیراهن آستین کوتاه به تن کرده و این اقدام بی‌شرمانه او واکنش برخی کاربران مصری را نیز در پی داشته، کاربری از مصر نوشت: “وزیر ما به جای آنکه منتظر سرمایه گذار باشد، خودش به دیدار او می رود، درحالیکه او (ولید بن طلال) شلوارک پوشیده است.”

پوشش نامتعارف این شاهزاده سعودی در یک دیدار رسمی، بازتاب و واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

ولید بن طلال که نوه عبدالعزیز آل سعود، بنیان‌گذار رژیم آل سعود است، با حمایت‌های مالی خود از جنایات ارتش این رژیم در کشتار زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع یمن نقش پررنگی دارد.

پیش از این نیز رسوایی شاهزاده های سعودی بارها در رسانه های جهان بازتاب گسترده داشته، رسوایی‌هایی که پشت پرده سلطنت‌طلبی این شاهزاده‌ها، فساد مالی و اخلاقی، همکاری با آمریکا و حمایت آنها از تروریسم در جنگ‌های داخلی غرب آسیا به ویژه در سوریه را برای همگان آشکار ساخته است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x