تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

افسر صهیونیست: حزب‌الله دشمنی بسیار باهوش است

  • کد خبر : 187898
  • 29 فروردین 1396 - 9:15
افسر صهیونیست: حزب‌الله دشمنی بسیار باهوش است

یک افسر ارشد نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به قدرت حزب‌الله لبنان گفت حزب‌الله یک دشمن بسیار باهوش است.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر» به نقل از پایگاه اینترنتی خبری العهد لبنان، رئیس بخش عملیات در نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «من عبرت‌های زیادی از جنگ دوم لبنان و پس از اصابت موشک به کشتی جنگی «حانیت» گرفته ام. امروز حزب الله تلاش می کند برای جنگ بعدی توانمندی‌هایش را تقویت و اهدافی را برای خودش مشخص کند. حزب الله امروز در مقایسه با گذشته اهداف بیشتری دارد.»
وی ضمن اذعان به قدرت حزب‌الله لبنان گفت حزب‌الله یک دشمن بسیار باهوش است.
این افسر ارتش صهیونیستی که اکنون سمت معاون رئیس ستاد ارتش را بر عهده دارد با اشاره به این که جنبش حماس همواره از حزب الله لبنان درس می گیرد و از روش آن پیروی می کند، افزود: «ما در عملیات صخره سخت شاهد بودیم که چطور حماس از راه دریا در منطقه زیکیم به ما رسید.»
وی افزود: چالش غواص‌ها امروز بسیار مهم شده و به یک مسئله پیچیده تبدیل شده و چالش به وجود آورده است. حماس تلاش می کند همین سناریو را در رویارویی بعدی بکار گیرد.
این افسر اسرائیلی با یادآوری عملیات معروف رژیم صهیونیستی در روستای انصاریه گفت: عملیات به صورتی که در کمین انصاریه انجام شد بسیار پیچیده‌تر شده است چرا که چنین عملیاتی حضور نیروی دریایی و بسیاری از بخشهای ارتش را می طلبد.
وی گفت همه توانمندی‌های بخش‌های مختلف در یک عملیات جمع می شود.
این افسر صهیونیست افزود: شیمون پرز، رئیس سابق رژیم صهیونیستی یکبار در دیدار از یگان شییطت گفت: «دریا مرزی ندارد و تقریباً به همه دشمنان ما تعلق دارد.»
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=187898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x