تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

استفاده انگلیس از نفوذی‌ها برای اغتشاش یعنی استعمار به ته خط رسیده/نورعلی تابنده آمر قتل است/ محمد حسین‌ها حجت خدا و ستاره های درخشان ما هستند

  • کد خبر : 209859
  • 28 اسفند 1396 - 1:35
استفاده انگلیس از نفوذی‌ها برای اغتشاش یعنی استعمار به ته خط رسیده/نورعلی تابنده آمر قتل است/ محمد حسین‌ها حجت خدا و ستاره های درخشان ما هستند

سردار محمدرضا نقدی گفت: در شهید حدادیان عشق به ولایت بوده و سرمایه­ اش این دستاورد بزرگ است ما مدیون شهدا و خانواده­ آنها هستیم چرا که پیام رسان شهدا هستند.

سردار نقدی

به گزارش«کمال مهر»، سردار محمدرضا  نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه با حضور در منزل شهید محمد حسین حدادیان از شهدای جنایت خیابان پاسدارانبا خانواده این بسیجی شهید دیدار و گفت و گو کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در ابتدای این دیدار گفت: در شهید حدادیان عشق به ولایت بوده و سرمایه­ اش این دستاورد بزرگ است ما مدیون شهدا و خانواده­ آنها هستیم چرا که پیام رسان شهدا هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به نقش انگلستان در ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی گفت: این فرقه ها مأموریت­های راهبردی دارند و ایجاد تفرقه، تضعیف گرایش‌های سالم دینی، بدبین کردن دیگران به اسلام و استحاله‌­ فرهنگی جامعه را به عنوان برنامه­ بلندمدت  اما آرام دنبال می کنند؛ از این گروه­ها استفاده تاکتیکی نمی­کنند و این‌ها برای استحاله و حرکت­های منافقانه نقش­ آفرین هستند تا جامعه را به سمتی که سران انگلیس می­‌خواهند سوق دهند.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه اینکه هرجا انگلیس با همین قواعد از این فرقه ­ها استفاده کرده سود بیشتری در مقایسه با استفاده از ارتش­ خودشان به دست آورده است.

سردار نقدی در ادامه با ذکر مثالی از این اقدامات پرسود انگلیسی گفت: شما ببینید وهابیت چه خدماتی به انگلیس کرده است. اگر چندین ارتش بودند نمی­توانستند چنین خدمتی که وهابیت کرده را انجام دهند یا فرقه ضاله­ بهائیت در ایران که در زمان پهلوی دوم همه ایران را اداره می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

اعترافات سردار نقدی؛ از شعار درود بر بازرگان تا همراهی با دولت نهم

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با تاکید بر اینکه کارکرد این فرقه­ ها راهبردی است بیان داشت: وقتی از این‌ها به عنوان پیاده نظام تاکتیکی استفاده می­شود یعنی کف گیر استکبار به ته دیگ خورده است چراکه هیچ گاه دشمن از نفوذی و دست نشانده­ خود برای برپایی ایجاد اغتشاش استفاده نمی­کند اما همانطور که شاهد بدید بعد از این جنایت در داخل ایران، انگلیسی‌ها یک فرقه­ دیگر را در لندن تا سفارت ایران فرستادند تا به آنجا تعرض کنند.

وی گفت: این فرقه­ ها وظیفه اقدامات راهبردی دارند ولی از آن­ها به اصطلاح استفاده­ دم دستی می­کنند و همین به خوبی نشان می‌دهد که دشمن به آخر خط رسیده است.

وی افزود: این شهدا و خون های پاک آنها برای رسوا کردن ماهیت این فرقه­ ها و توطئه­ های مربوط به آنان است. این‌ها خودشان را به عنوان فقیر و گوشه نشین جا می­زدند یا به اصطلاح خودشان اهل محبت یا جوانمردی هستند و با همین ترفندها خواستند در جامعه نفوذ پیدا کرده و افراد را فریب بدهند اما اوج خشونت خودشان را در این جنایت نشان دادند.

سردار نقدی با اشاره به شباهت منافقین و فرقه تابنده گفت: منافقین در دهه­ شصت دم از مسائل انسانی، آزادی و محبت به مردم می‌زنند و ادبیات منافقانه نرمی را اتخاذ کردند اما به افرادی که عکس امام را در مغازه داشتند یا افراد حزب اللهی دیگر حمله می‌کردند. خب نتیجه­ این عملکرد، ترور ۱۷ هزار نفر بود.

وی ادامه داد: منافقین با این کار ماهیت خودشان را نشان دادند. خون­هایی شهدای بزرگی چون شهید دستغیب، شهید اشرفی اصفهانی و شهید مدنی توانست ماهیت این گروهک تروریستی را افشا کند. این نشانه­های کمک خداست که مؤمنین را از شر ستمگران و بدکاران نجات می­دهد و از همین جهت رسوا کردن این جریانات منحط، خون‌های پاکی چون خون شهید حدادیان را می­‌خواهد تا با هوشیاری مردم و مشخص شدن ماهیت فرقه‌ها کسی به آنها نزدیک نشده و از آنها فاصله گرفته شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به علت اصلی قتل این شهیدبزرگوار اشاره کرد وگفت: این فردی که رهبر این فرقه است خودش نیز آمر قتل است. ما برای این ادعا دلایل حقوقی و نشانه­هایی داریم من جمله اینکه دوبار با این فرد مذاکره کردند که دستور بدهد تا هوادارنش و مریدانش از اینجا بروند اما او این کار را نکرد.

سردار نقدی با انتقاد از مذاکرات صورت گرفته با فرقه تابنده گفت: اصلا این مذاکره کار خوبی نبود وزارت کشور نباید با کسی که معبر می بندد و خلاف قانون کاری انجام می­دهد مماشات می کرد. با جرم آشکار باید سریعا برخورد می­کردند و نیازی به این حد از مدارا نبود.

بیشتر بخوانید:

تنها راه مقابله با نفوذ از دید سردار نقدی

وی با تقبیح مجدد مذاکره با این اشرار، به روشن شدن ماهیت اصلی این فرقه نیز اشاره و تصریح کرد: رفتار این فرقه در مواجهه با مذاکره، سندی برای محاکمه­ این جریان و رهبر آن شد و با این اسناد می­توانیم از خود تابنده شکایت کنیم و مراجع قضائی نیز موظف هستند رسیدگی کنند.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به مقام بالای شهید حدادیان خاطرنشان کرد: در این شهادت رمز و رازهایی هست و بیگانگان فکر می‌کنند که جوانان ایرانی نسبت به انقلاب بی­‌تفاوت هستند. در شب شهادت این شهید، دو تا سه هزار نفر از بسیجیان بدون هیچ دستوری و با عشق از سراسر تهران خود را به محل منازعه رسانده بودند.

وی با رد برخی ادعاها که در تلاش است جوانان امروز را مایوس نشان دهد گفت: اتفاقاتی مانند حضور خودجوش هزاران جوان بسیجی در محل منازعه در خیابان پاسداران نشان می­دهد که جوان امروز زنده است و راه ولایت را می­رود و حتی قوی­تر از جوان دهه شصت که در جنگ بوده­ در صحنه است.

سردار نقدی ادامه داد: شهدایی چون شهید حججی و شهید حدادیان  حجت خدا و ستاره­های درخشان ما هستند؛ این جوانان هیچ دست کمی از دوران انقلاب ندارد و پایه کار هستند.

وی در پایان گفت: خداوند توفیق بدهد که ما هم به این شهدا بپیوندیم زیرا که همه­ ما از این دنیا می­رویم ولی این رفتن سعادت می‌خواهد. ما مدیون محمدحسین ها هستیم و خانواده شما انصافا پیام این شهدا را به خوبی رساندند. حرکت روشن شما در راه ولایت است و هر سخن که از زبان شما جاری می­شود روح این شهید را شاد می­کند.

در این دیدار صمیمانه پدر شهید حدادیان نیز به توصیف شب شهادت شهید حدادیان پرداخت و گفت: از ساعت سه بعدازظهر که آن جا بودیم، هیچ دستوری برای مواجهه با اغتشاش این فرقه نداشتیم. مردم و بسیجیان نگران امنیت نیروهای انتظامی بودند، برای کمک آمده بودند. دو سه بار با شعار یا زهرا (سلام الله علیها) تا ساختمان نیمه کاره این فرقه رفتیم. برادران نیروی انتظامی چون دستور برخورد نداشتند، گفتند در صورت رفتن به ساختمان آن ها، هر اتفاقی افتاد، باید خودتان پاسخگو باشید.

بیشتر بخوانید:

سردار نقدی در برنامه ثریا: لیبرال‌ها و تکنوکرات‌ها، جهاد سازندگی را منحل کردند/ دولت اشتغال را در کارخانه‌ها و پروژه‌های بزرگ می‌بیند

وی در مورد نحوه شهادت شهید حدادیان گفت: من قضیه را از یک پسر دبیرستانی که از خانه‌­ خود شاهد آن ماجرا بود شنیدم که: محمدحسین را گرفتند و با اسلحه ساچمه ای ۵۰ مرتبه از ناحیه­ سر و سینه مورد اثابت قرار دادند. با یک میله به چشم سمت چپ آن زده بودند که چشم از کاسه تخلیه شده بود و طبق گفته­ پزشک قانونی و قرارگاه ثارالله مخچه­ محمدحسین خرد شده بود و بدنش را با چاقو و قمه زده بودند. بعد از اینکه نیروی انتظامی می­تواند پیکر محمدحسین را از میان آن­ها نجات بدهد زمانی بود که کار از کار گذشته بود.

در این دیدار مادر شهید حدادیان ضمن مقصر دانستن شخص تابنده رئیس فرقه­ گنابادی هاگفت: زمانی که حرف از حضرت آقا می‌­شد، محمد خیلی ابراز علاقه به ایشان می­کرد. ما باید چشم و گوش بسته در مقابل ولی باشیم. خوشحالیم که از سه فرزند خود یکی را فدا کردیم و دو فرزند دیگر را هم در کف اخلاص می گذاریم و هر جا لازم باشد تقدیم می کنیم.

ایشان خاطرنشان کردند: محمد حسین نه در جنگ بوده و نه امام را دیده و نه با شهدا زندگی کرده ولی آنقدر آگاه بود که ثمره گوش دادن به فرمان ولی و مطیع رهبری بودن است. وقتی مطیع باشی رهبرت هر سخنی می گوید  با جان ودل می پذیری و محمد حسین هم با گوش جان می پذیرفت. ما این بچه ۲۲ ساله را می بینیم که آگاه به زمان و به تمام امور جامعه بصیرت داشت. بنده این ها را در محمد حسین می دیدم. قبل از شهادتش ما بخشی از محمد حسین را درک می کردیم الان خیلی بیشتر می توانیم درک کنیم که این بچه چقدر دایره اطلاعات و آگاهی اش وسیع بود که بعد از شهادتش بازتابش را در جامعه می بینیم.

مادر شهید در ادامه گفتند: بعد از شهادت محمد حسین به وضوح مشاهده می کنیم که در جامعه یا حتی در بین جوانانی که با این فرهنگ نا آشنا بودند می گفتند که نظر ما نسبت به شهید و شهادت تغییرکرده  است یا نظرمان نسبت به رهبری عوض شده است. واقعا محمد حسین عاشق رهبری بود و همه ملاک زندگی اش حضرت آقا بود همه برنامه های خودش را با ایشان تنظیم می کردند. شاید بعضی ها بگویند شعار است ولی این شعار نیست و من با چشم های خودم می دیدم  محمد حسین سخنان آقا را تجزیه تحلیل می کرد و می گفت که آقا الان مخاطبش چه کسی هست یا چه حرفی را به چه مسئولی می زند. یا زمانی می گفت که آقا نمی تواند صریح و شفاف سخن بگوید و می گفت ای کاش دیگران هم این سخنان را بفهمند لذا او درک بسیار بالای داشت و آگاه به زمانه بود و فکر می کنم این همه را از مکتب عاشورا و ابا عبدالله آموخته بود.

بیشتر بخوانید:

چه کسی باید عذرخواهی کند؟

بنده از این نوع شهادت محمد حسین بسیار ناراحت بودم و برای من بسیار سنگین بود با خود می گفتم این طور شهید شدن آن هم در قلب تهران چرا باید اتفاق بیفتد.آن چیز هایی که در روضه ها از کربلا شنیده بودیم به عین دیدیم.بعد از آن، یک نفر خواب  محمد حسین را دیده بود که به مادرم بگویید من از طرز شهادتم راضی  هستم. بعد از آن هرکسی که به خانه ما آمد به اوگفتم که بروید و مسئولیت های خود را پیدا کنید و درست انجام بدهید زیرا ما در مقابل این خون ها مسئول هستیم.

وصیت نامه‌ی شهید محمد حسین حدادیان

بسم رب الشهدا و الصدیقین

خوشا آنانی که شهادت قسمت شان می شود.

خدا می داند که بر خود واجب دانسته به پیروی از علی اکبر امام حسین(ع) در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کنم و از حرم عمه سادات در حد توان خود دفاع کنم که در قیامت شرمنده مادر سادات حضرت زهرا سلام الله علیها و ارباب بی کفن نباشم. جان ناقابلی دارم که پیش کش حضرت صاحب الزمان  و نائب برحقش امام خامنه ای می کنم.

مادر و پدر عزیزم دست شما را می بوسم و از شما می خواهم بابت اذیت هایی که کردم مرا حلال کنید و از حرمت آن هایی که می گویند ما برای پول و مادیات دنیا رفتیم ناراحت نشوید و پیرو خط رهبری باشید که قطعا راه درست و راه امام زمان می باشد. اگر شهید نشوم می میرم. خدا می داند در سینه ام حرف هایی دارم که حاکی از مظلومیت این سید، امام خامنه ای غریب اولاد پیغمبر که حتما فکر کردن به آن ها مرا و امثال مرا آزار می دهد.

منبع: فرهنگ سدید

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x