تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اجرای نمایش «حور در آتش» در کرج

  • کد خبر : 183403
  • 08 اسفند 1395 - 9:26

نمایش حور در آتش به کارگردانی مجید نور محمدی به مناسبت ایام فاطمیه از ۸ اسفند ماه به مدت ۵ شب ساعت ۱۹:۳۰ با مضمون شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روی صحنه می رود.

به گزارش کمال مهر؛ همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایش مذهبی حور در آتش با محوریت و مضمون شهادت اسوه بانوان جهان در کرج به اجرا در می‌آید.

نمایش حور در آتش به کارگردانی مجید نور محمدی به مناسبت ایام فاطمیه از ۸ اسفند ماه به مدت ۵ شب ساعت ۱۹:۳۰ با مضمون شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روی صحنه می رود و شهروندان می‌توانند با مراجعه به محل چهارصد دستگاه، جنب استخر دانش، سالن شهدای شهرداری، به تماشای این اثر مذهبی بنشینند.

مجید نور محمدی کارگردان نمایش گفت: نمایش مذهبی حور در آتش، روایتی از زندگی بانوی بزرگ دو عالم حضرت فاطمه (س) است که گوشه‌هایی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و سیره و روش آن حضرت در زندگی را روایت می کند.

وی با اشاره به قرب، منزلت و حب حضرت زهرا (س) نزد حضرت رسول خدا عنوان کرد: این موضوع بر هیچکس کسی پوشیده نیست و ده‌ها حدیث شیعه و سنی بر این حقیقت اذعان دارند.

نورمحمدی گفت: داستان این نمایش از وفات پیامبر(ص) تا زمان شهادت حضرت زهرا(س) می پردازد.

وی اظهار کرد: نمایش حور درآتش توسط گروه فرهنگی، هنری دلشدگان با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به مدت پنج شب روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x