تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

آمارهای عجیب اما واقعی از آثار ۱۳۰۰ روز جنایت سعودی ها علیه یمن/ نابودی ۳۹ هزار و هفت خانواده، کشته و مجروح شدن ۲۷ هزار مرد، و ۱۲ هزار زن و کودک+جدول آماری

  • کد خبر : 218033
  • 01 آذر 1397 - 0:12
آمارهای عجیب اما واقعی از آثار ۱۳۰۰ روز جنایت سعودی ها علیه یمن/ نابودی ۳۹ هزار و هفت خانواده، کشته و مجروح شدن ۲۷ هزار مرد، و ۱۲ هزار زن و کودک+جدول آماری

در لیست جنایات سعودی‌ها نام کودکان و زنان هم دیده می شوند. ۱۲ هزار زن و کودک یمنی در این جنگ کشته و زخمی شده‌اند که از این تعداد ۳ هزار و ۵۲۷ کودک یمنی به شهادت رسیده‌اند و ۳ هزار و ۵۲۶ نفر مجروح شده اند.

به گزارش «کمال مهر»؛ درباره فاجعه انسانی در یمن با تهاجم همه جانبه ائتلاف سعودی علیه مردم مظلوم این کشور روزانه اخبار مختلفی منتشر می شود. اما شاید این اخبار هم نتواند به درستی حجم و گستره این فاجعه را توصیف کند و با آمار و ارقام کلی بتوان حجم این فاجعه تلخ انسانی را بیشتر درک کرد.

آمار کلی این جنگ خانمانسوز نشان میدهد که در ۱۳۰۰ روز جنایات سعودی‌ها و همدستان غربی شان علیه مردم یمن ۳۹ هزار و هفت خانواده به طور کلی از بین رفته‌اند.

در لیست جنایات سعودی‌ها نام کودکان و زنان هم دیده می شوند. ۱۲ هزار زن و کودک یمنی در این جنگ کشته و زخمی شده‌اند که از این تعداد ۳ هزار و ۵۲۷ کودک یمنی به شهادت رسیده‌اند و ۳ هزار و ۵۲۶  نفر مجروح شده اند.

آمار شهادت زنان یمنی هم در این جنگ بسیاری بالاست و ۲هزار ۲۷۷ زن یمنی در این جنگ به شهادت رسیده اند و ۲ هزار ۵۸۷ نفر از آنان زخمی شده اند.

این جنگ برای مردان مقاوم یمنی هم منجر به شهادت ۹ هزار و ۳۸۱  و زخمی شدن ۱۷ هزار و هفتصد و نه نفر شده است.

در این آمار میزان تخریب و نابودی زیرساخت‌های کشور یمن نیز دیده می شود. مراکز ارتباطی یمن همواره زیر بمباران جنگنده‌های ائتلاف سعودی قرار گرفته است که در آن ۱۴ بندر و ۱۵ فرودگاه درگیر جنگ بوده که آسیب جدی به این مراکز وارد شده است و سعودی‌ها به مراکز آموزشی و درمانی هم رحم نکرده اند.

 تمرکز سعودی‌ها برای تخریب شاهراه‌های ارتباطی یمن و قطع آنها جهت ایجاد فشار بیشتر به مردم این کشور و همچنین شکستن مقاومت آنهاست که تا به اینجا سعودی‌ها و همدستان غربی‌شان شکستی مفتضحانه را در این زمینه تجربه کرده‌اند.

در جدول آماری زیر وسعت تهاجم نظامی ائتلاف سعودی علیه مردم یمن را مشاهده می‌کنید:

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218033

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x