تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آلبوم من را پشت قفسه‌های فروش پنهان می‌کنند/ نمایش استنداپ کمدی ارژنگ امیرفضلی

  • کد خبر : 197110
  • 17 مرداد 1396 - 10:50
آلبوم من را پشت قفسه‌های فروش پنهان می‌کنند/ نمایش استنداپ کمدی ارژنگ امیرفضلی

برنامه خندوانه شب گذشته با میزبانی از سینا سرلک خواننده پاپ و سنتی به روی آنتن رفت.

به گزارش  گروه فرهنگی «کمال مهر»؛شب گذشته رامبد جوان با طرح رعایت رانندگی در بین خطوط برنامه را به روی آنتن برد و در تماسی تلفنی اولین بخش نمایشی را به اجرا درآورد.

جوان پس از اجرای قرعه‌کشی بین تماشاگران حاضر در استودیوی خندوانه، میزبان سینا سرلک خواننده پاپ و سنتی کشور شد.

سرلک ابتدا گفت: سالهاست به دلیل شخصی که خودم می‌دانم به تلویزیون نیامدم و امروز یک سری فعالیت جدید برای شروع کنسرت‌هایم در داخل و خارج کشور دارم.

وی بیان کرد: برای ایرانیان مقیم منچستر در سه ماه آینده اجرای برنامه دارم و در حال ضبط آلبوم هستم.

خواننده قطعه موسیقی «برخیز» اظهار داشت: تا امروز حدود ۲۵ تا ۲۶ آلبوم کار کردم، اما کارهای من در میان فروش آلبوم‌ها نیست و دیده نمی‌شود و دوستان لطف می‌کنند پشت قفسه‌ها می‌گذارند.

سرلک درباره این تعداد آلبوم موسیقی عنوان کرد: من اعتقاد دارم، همه ما در این دنیا زندگی می‌کنیم و هر چه بیشتر کار ارائه‌ بدهیم یادگاری بیشتری داریم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه «شاخه طوبی» اولین کار رسمی او بود، از اصالت خانوادگی خود گفت: هفت ساله بودم که شاخه طوبی را برای شبکه یک خواندم و اصالتا چون بختیاری هستم، آن قطعه، برگرفته از موسیقی ایل بختیاری بود و چون به قوم خودم عرق خاصی دارم، وظیفه خودم دانستند در هر کدام از اجراهایم یک قطعه بختیاری داشته باشم.

سپس سرلک به صورت زنده قطعه بختیاری را در برنامه خندوانه اجرا کرد و بیان کرد: من در شهر اراک به دنیا آمدم و بعد از آن در الیگودرز تا دیپلم درس خواندم و زندگی کردم. همچنین از سن ۱۱ سالگی برای یادگیری موسیقی به همراه پدر یا مادرم هر هفته به تهران می‌آمدم.

سرلک از شروع همکاری خود با محسن چاوشی بیان کرد: من در دوره‌ای که آمریکا بودم با محسن دوست شدم. همیشه دلم می‌خواست کاری متفاوت داشته باشم و فکر کردم تنها صدایی که با صدای من تلفیق می‌شود صدای محسن است، به همین خاطر پیغام دادم و به اینجا رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: سبک موسیقی من، موسیقی اصیل ایرانی است و قطعه‌ای در فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» و همچنین قطعه «برخیز» در شهرزاد و چند قطعه دیگر از کارهای موسیقی پاپ من است.

خواننده آهنگ «چه کنم؟» با بیان اینکه مردم، آلبوم «پریچهره» را در بین کارهایم خیلی دوست داشتند و هنوز هم شنیده می‌شود، بخش‌هایی از این آهنگ را با عنوان پریچهره به صورت زنده خواند و پس از آن قطعه موسیقی «شکوفه‌های ارغوانی» را اجرا کرد.

سرلک در ادامه از رابطه خود با دختر چهار ساله‌اش ساغر گفت و ابراز داشت: دلم می‌خواهد ساغر یک آدم خیلی مهربان با رعایت کردن اصول اخلاقی باشد.

خواننده قطعه موسیقی مجموعه نمایش خانگی شهرزاد، در خصوص یادگاری پدرش توضیح داد: پدر از موسیقیدان‌های بختیاری هستند و هنرجویان خیلی زیادی زیر نظر ایشان بودند و پدرم همیشه از پدرشان نقل قول می‌کردند تا می‌توانید خانه در دل مردم بسازید و من همیشه این جمله را در ذهن دارم.

اجرای کنسرت به نفع نیازمندان

سپس سرلک قطعه دوم خود را با عنوان «دارم هوای عاشقی» را اجرا کرد و پس از ثبت لبخند ۱۵ ثانیه‌ای، قول داد تا اگر یک تیم قوی حضور داشته باشد به مدت دو شب کنسرتی برگزار نماید و هزینه کامل یک شب را به نیازمندان واقعی تقدیم کند.

همچنین در پایان این گفتگو قطعه‌ سوم خود را با عنوان « تو عشقی و تو جانی» اجرا کرد.

جوان‌ پس از حضور سرلک در برنامه تلویزیونی خندوانه، مخاطبان را به تماشای «وفای به عهد» امیر تاجیک دعوت کرد.

گفتنی است، در پایان برنامه کمدین ارژنگ امیرفضلی وارد استودیو شد و با موضوع علاقه خود به ماشین به اجرای استنداپ کمدی پرداخت.

 

گزارش از محدثه نعمتی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x