تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آقای پرستویی لطفا مدتی حرف نزن!

  • کد خبر : 216819
  • 29 مهر 1397 - 23:05
آقای پرستویی لطفا مدتی حرف نزن!

مدتی نقد نکنید. شمایی که حاضر شدید در چنین فاجعه‌ی تاسف‌آوری بازی کنید لطفا تا مدت‌ها سکوت کنید و فقط به این فکر کنید که چه شد که به این‌جا رسیدید.

به گزارش«کمال مهر:» «کمال رستمعلی» طی یادداشتی که در تلگرام منتشر شد در انتقاد از «پرویز پرستویی» نوشت:

فیلمِ لس‌آنجلس تهران را در سینما دیدم و حالا در موردِ کلمه‌ی اوّلِ یادداشتم شرمنده‌م؛ فیلم؟!

من برای به‌کار بردنِ فیلم برایِ چنین فاجعه‌ای شرمنده‌ام؛ شما چی آقای پرستویی برای بازی کردن در چنین‌ چیزی شرمنده نیستید؟!

چه بگویم؟! بنویسم بروید سینما خودتان ببینید وقتی می‌گویم فاجعه و نه فیلم یعنی چه؟! آن‌گاه به شما و وقت‌ِ باارزش‌تان ظلم نکردم؟! اگر هم نبینید که هرچه از بدیِ لس‌آنجلس تهران بگویم بدیِ آن‌را درک نخواهید کرد و گمان خواهید برد که فیلمِ بدی‌ست مثلِ بقیه‌ی فیلم‌های بد.

موضوع اما به این سادگی‌ها نیست؛ موضوع فقط این نیست که شما عملا و رسما فیلم‌نامه‌ای نمی‌بینید، موضوع این نیست که بازی‌ها فوق‌العاده بد است، دوربین بی‌معناست، دیالوگی وجود ندارد و…

این فاجعه‌ای ست که باید با تاسف و تحیّر خودتان ببینید تا متوجه شوید چه بر سرِ سینمای ایران‌ آمده است.

و آقای پرستویی! شما که درموردِ همه چیز اظهارنظر می‌فرمایید و از موضعِ روشنفکری بادانش هم اظهارنظر می‌فرمایید، شمایی که اخراجی‌ها را موردِ نقد قرار دادید(اخراجی‌ها در مقایسه با این فیلم شاهکاری بی‌نظیر است و اتفاقا با دیدن لس‌آنجلس تهران می‌شود فهمید حتی ساختنِ کمدیِ درجه‌ی دو هم کارِ آن‌قدرها آسانی نیست)، لطف کنید و مدتی ابداً حرف نزنید.

مدتی نقد نکنید. شمایی که حاضر شدید در چنین فاجعه‌ی تاسف‌آوری بازی کنید لطفا تا مدت‌ها سکوت کنید و فقط به این فکر کنید که چه شد که به این‌جا رسیدید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x