تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

آخرین وضعیت بازگشت حقوق های نجومی به بیت المال/ عضو کمیسیون اقتصادی: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از حقوق های نجومی به خزانه کشور بازگشت

  • کد خبر : 205785
  • 09 آبان 1396 - 12:03
آخرین وضعیت بازگشت حقوق های نجومی به بیت المال/ عضو کمیسیون اقتصادی: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از حقوق های نجومی به خزانه کشور بازگشت

عضو کمیسیون اقتصادی ضمن اشاره به خلا های قانونی که در بحث حقوق و مزایا وجود داشت عنوان کرد: با قوانین جدیدی که وضع شد، بخش زیادی از مبالغ که در قالب حقوق های نجومی به حساب برخی واریز شده بود به خزانه کشور بازگشت که رقم بازگشتی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بود.

آخرین وضعیت بازگشت حقوق های نجومی به بیت المال/ عضو کمیسیون اقتصادی: بالغ بر 20 میلیارد تومان از حقوق های نجومی به خزانه کشور بازگشت

 به گزارش گروه اقتصادی «کمال مهر»سید تقی کبیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ؛ در خصوص حقوق های نجومی اظهار داشت: مجلس توانست با توجه به قوانینی که تصویب کرد جلوی حقوق های نجومی را بگیرد.

وی ضمن بیان اینکه این حقوق ها و پاداش هایی که تا ۶۰۰ میلیون هم می رسید دیگر در دستگاه ها پرداخت نمی شود عنوان کرد: نظارت مجلس و وضع قانون های جدید به این معنا نیست که جلوی حقوق های نجومی برای همیشه گرفته شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه امکان دارد هنوز هم منافذ و خلا های قانونی وجود داشته باشد و در برخی دستگاه ها حقوق های نجومی پرداخت شود گفت: هنوز هم اگر گزارشی به کمیسیون اقتصادی برسد وزرای مربوط به آن را دعوت کرده و این موضوع را بررسی قرار داده است همانطور که بعد از رسیدگی دیوان محاسبات با مواردی که به صورت پراکنده وجود داشت برخورد شد.

کبیری ضمن اشاره به خلا های قانونی که در بحث حقوق و مزایا وجود داشت عنوان کرد: با قوانین جدیدی که وضع شد، بخش زیادی از مبالغ که در قالب حقوق های نجومی به حساب برخی واریز شده بود به خزانه کشور بازگشت که رقم بازگشتی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تعدادی هم هستند که هنوز مبالغ دریافتی خود را بر نگردانده اند که در همین راستا دیوان محاسبات همچنان پیگیر بازگرداندن این حقوق هاست؛ متاسفانه اشل حقوقی برخی از دستگاه ها ایرادات زیادی دارد و مبالغ زیادی به عنوان حقوق به حساب نه تنها مدیران بلکه کارمندان آن دستگاه واریز می شود.

انتهای پیام/ط

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=205785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x